Využitím naší služby uzavíráte jako spotřebitel tzv. distančním způsobem smlouvu o péči o zdraví s příslušným lékařem (poskytovatelem zdravotních služeb). Naše služba tedy poskytovatelem zdravotních služeb není.
Vaše lékařské zprávy můžete zobrazit pouze vy a lékař, který je pro vás napsal.
Nemusíte se bát, využitím našich služeb o svého lékaře nepřijdete. O sezení nebude ani informován.
Pro videohovory využíváme Microsoft Teams. Tato služba funguje i na moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android a iOS. Před schůzkou ale bude potřeba, abyste si stáhli oficiální aplikaci Microsoft Teams v Google Play nebo App Store.
Jakmile dokončíte rezervaci, obdržíte e-mail s potvrzením a odkazem na schůzku přes Microsoft Teams. Až nastane čas schůzky, tak jednoduše kliknete na daný odkaz a spustí se videohovor. Pokud máte Windows 10 nebo 11, tak není třeba nic instalovat, vše proběhne ve vašem prohlížeči.
K informacím o vašem zdravotním stavu má přístup pouze lékař, u kterého máte naplánované sezení. Nabízíme i možnost aktivace dvoufaktorového ověření účtu přes vaši e-mailovou adresu.
Lékaři zatím nemají možnost vystavovat e-neschopenky. Pokud potřebujete uvolnit v práci, musíte za praktickým lékařem, u kterého jste registrováni.
Naše služba není určená pro řešení akutních zdravotních potíží. V takovém případě vždy ihned volejte tísňovou linku 155 nebo 112.
Placení je možné pouze pomocí platební karty a bankovních tlačítek. Díky tomu je možné potvrdit vámi rezervovaný termín během několika minut.
Může být hrazena pouze v případě, že prostřednictvím této platformy přijímáte konzultaci od svého registrujícího lékaře. Prosíme, informujte se u něj o této možnosti.